Tillbaka?

Funderar på att börja skriva lite igen. Mest för min egenskull och ha ett litet tidsfördriv ibland och få skriva av sig lite. Och dels för Julias skull bara för hon tjatar om att jag ska börja blogga igen, haha. Nejmen, vi får väl se hur det går.

Idag är det söndag = slödag. Varför är jämt söndagar så sega? Alltid. Har iallafall bara varit hemma, ätit lite mat, kollat runt på lite kläder och annat på internet, klickade hem lite (visar sen) och varit ute och gått en lång promenad med mamma i det fina vädret. Hoppas verkligen våren är påväg på riktigt nu!

Snart går vi in på sista veckan på praktiken också. Har varit borta från skolan nu i fem veckor och nu är det bara den sista kvar. Jag praktiserar på en restaurang/café/bar som heter Soleo som ligger mitt på stan, skit mysigt ställe! Älskar det, och människorna som jobbar där är hur gulliga och sköna som helst. Om ni aldrig har varit där kära örebroare så rekomenderar jag det verkligen :)




Kommentarer
Julia

Tack! :D

2010-03-14 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0