Come here rude boy boy

Hallå! Trött som f a n är jag och ska snart sova, men tänkte bara skriva lite kort och slänga in några sköna låtar. Skoldagen gick ganska snabbt, började med Mediakommunikation och sen efter lunch var det stugan som gällde (stugan = jobba ikapp tid). Vid fyra drog jag upp på stan med benja, först va jag in på trafikskolan en sväng och beställde riskettan och bestämde startpaket så den 12e april köper jag både startpaketet och går riskettan :) Fan den kursen är från 15-18.30, HEJ kramp i arslet, hoppas verkligen på många raster haha.

Sen gick vi lite på stan, kollade lite kläder, chillade osv osv. Efter en stund på stan drog jag vidare till dansskolan för lite träning. Körde en koregrafi till Rude Boy idag, fett grym :D Måste träna lite på den mer så den verkligen sitter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0