Bad update

Okej, typ en och en halv vecka sen ja uppdatera... sorriii
Men har ju haft lov och grejer och har inte orkat bloggat någonting då :P

I tisdags satte skolan igång igen, på kvällen var vi hemma hos Lucas - Olivia jag och Ugglan, mös och feta oss med massa chips, godis och glass och väntade in 12-slaget då Olivia slog om till 18 åring! Grattis ännu en gång stumpan<3 Sen igår hade vi bara 1 lektion - idrott på friidrottshuset vid mässan. Gjorde nått himla konditionstest, skulle springa så många varv så möjligt på 12 minuter, dog.. men de var mycket skönt efteråt! Dock har jag träningsvärk i benen idag och går som en gammal kärring :)

Det är väl vad som har hänt den här veckan hittills. Juste, övningskörde lite igårkväll också med pappsi, gick kanon. Bara läääängtar efter körkort nu nu nu! Skulle köra lite nu efter skolan också men han har ju inte kommit hem än så blir nog ingenting ikväll.. är fööör trött ändå. Blir att lägga sig tidigt ikväll tror jag allt.

Nu ska jag gama mat, later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0