Tisdag

Helluu. Ligger här i sängen och tror jag slocknade till en stund alldeles nyss... haha lite trött kanske. Idag hade vi föreläsningar heeeeeeela dagen i skolan, massa olika folk från universitetet och folkhögskolor som informera lite och berättade. Jag har ingen aning om vad jag vill bli än.. tror i alla fall jag ska jobba i nått år innan jag sätter min fot på en skola igen!

Så ja, dagen har varit rätt slapp. Skickade in mina individuella val också till 3:an och det blev - Fotografiskbild B, Historia A, Rörlig bild A och Psykologi A. Hoppas det blir bra =)

Nu måste jag skriva klart min APU uppgift till ergonomin sen blir det förmodligen tv:n en stund. Sova tidigt ikväll ska jag ialf göra! Hörs kanske senare i ett litet godnatt inlägg eller nått. Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0