Min helg för dom som orkar läsa haha

Hej igen! Sitter och kollar på Ballar av stål på 5an, haha för kul. Ska snart gå och trippeltånga håret när det är slut så jag slipper göra det imorgon bitti hehe ;p Skola imorgon igen, nu är det slut på praktiken. Ska bli kul och träffa alla i klassen igen faktiskt så de blir nice :)

Ja, helgen slut ännu en gång. I fredags mötte jag upp Tim och Jojje på videobiljarden en sväng och senare gick vi och mötte Benjamin vid pizzeria galejan och käkade lite där. Sen fick killarna för sig att nu jävlar är det krogen som gäller så byebye vart det för mig :( Drog då till Jennifer och Linus i Varberga där också Stina, Malin, Kim och Emil var. Satt och chilla lite där fram till 1 då jag tog bussen in till centrum igen för att sedan ta min lantisbuss hem vid halv två. Kom hem och somna nästan på pricken när jag la mig i sängen.

I igår lördag så åkte jag in till stan igen vid halv 3 för att dra och sola lite. Men på bussen in till stan så träffade jag på Amanda, en tjej från skåne som jag och några tjejkompisar lärde känna på ett läger för ca. 1 och ett halv år sen. Hon va här och hälsade på dom andra tjejerna som hon hållt lite mer kontakt med och nu skulle hon in till stan med samma buss som mig. Lite oväntat att träfffa på henne på 721:an liksom haha :) Så när vi kom in till stan så gick vi lite i affärer och gled runt lite i det sköna vädret (!) sen så skilldes vi åt och jag drog mig mot nöjesbutiken för lite solning. Det va skönt!

Senare mot kvällen så mötte jag upp Benjamin och Jojje, satt hemma hos Benjamin en stund innan vi gick ut och mötte Tim och Erika och drog till videobiljarden ännu en gång. Va där nån timma eller så sen gick vi för att möta Hani vid KJS och han drog sedan med oss upp till en lägenhet där en tjej bodde som hette Felicia. Där var vi resten av kvällen allihoppa, chillade, dansade (haha), åt kladdkaka och hade mycket trevligt :) Drog därifrån runt kvart över 3-halv 4 någongång och då drog alla hem till sitt. Jag kom ju dock hem vid halv nio imorse. Jag behöver inte säga något mer än att jag hatar och bo där jag bor.

Japp det där va min helg för er som orkade läsa haha. Nu ska jag trippla håret, later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0