2010

Yepp, älska mina uppdateringar här..
Har ni haft ett bra nyår allesammans? Jag hade de bra, kunde varit bättre, men jag hade de trevligt i vilket fall med dom jag var med. Va på en tjej'fest' först i vivalla sen drog jag, Alexandra, Nashin och Amina upp på järntorget och träffade massa folk där istället. Träffade massa saknat folk från klassen! <3

2010 då.. vad ska man säga, ett år fyllt med massa möjligheter. Nytt år nya möjligheter eller vad säger man?
1. Jag fyller 18!!! (om närmare bestämmt 4 månader och 1 vecka idag :D)
2. Körkort!!!!!
3. -och där med önska mig egen bil (omg fatta egen bil!!)
4. Sluta 2:an
5. Ha bästa sommaren (för på sommaren har man alltid kul)
6. Åka utomlands med mina brudar
7. Kroooogen
8. Kämpa med att skaffa egen lägenhet
9. Börja 3:an
10. ETT ÅR KVAR TILLS STUDENTEN
11. leva liiiiivet helt enkelt

Japp, detta kommer bli ett bra år känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0