Det går bra nu, kompis det går bra nu

Heeeei! :D Åh ni vet inte hur glad jag är just nu, hur taggad jag ÄR! haha helt sjutk, men jag ska berätta från början. Ah ny vecka vilket innebär skola och idag hade vi Engelska och Multimedia. Kulkul, haha gjorde typ inget :( men aja.

Efter skolan mötte jag, Jennifer och Amanda upp Sandra på stan och sen så drog vi vidare till svänghjulet där vi skulle möta Angie för att dansa lite. Och om ni inte vet, vilket ni kanske inte gör, så har hon, sandra och en som heter sara en streetdancegrupp som dom behöver mer folk till. Och JAG som har drömt om, jag vet inte hur mkt, att just ha en riktigt seriös hiphopgrupp som verkligen vill sattsa! Så jag tränade med dom idag, eller VI tränade med dom idag. Amanda och Jennifer dansade också :) och fyfan va det flöt på, alla kom med idéer, steg, låtar, "vi gör såhär, vi gör såhär" och till sist så hade vi en liten snutt dans till en låt redan :D

Men till det bästa............JAG ÄR FUCKING MED I GRUPPENNNNNNNNNN! Asså, ni anar inte hur glad jag är :') Hahah jävla tönt, men ah FYFAN va jag älskar dans <333333333

Det här kommer bli så jävla bra, VI kommer göra det så jävla bra. Haha fyfan va taggad... bästa livet nu!
Tack mina änglar, ni gör mina dagar så jävla värda. ni vet vilka ni är <3


Kommentarer
amn

<<3<3<3<3<3<3<<33<<3<<<<3<3<3<3<3<3

2009-09-08 @ 00:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0