Torsdag

Hej på er. Har varit en as seg dag idag, har nästan varit trött hela tiden, speciellt i skolan.. och sen när jag kom hem var jag iofs också helt slut OCH efter duschen vart jag ännu mer slö så nu ligger jag halv deckad i min säng med datorn i knät och ska snart stänga igen den här och sova! Gud va skönt. Och imorgon är de fredag redan också.. känns som typ, onsdag? De va nice och komma tillbaka till Tomtarna idag också faktiskt!

Vi tog ju skit mycket bilder där borta på resan, men tänkte redigera dom bästa lite först sen kommer de upp här. Juste har ju lovat er Mallorca bilderna också. EH jaja, de kommer. Men NU kommer två videos till från resan ialf, dom två sista videobloggarna haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0