Bye bye

Sådär ja, nu tror jag allt är klart för avfärd. Väntar bara på att mamma ska koma hem från jobbet så ska vi åka sen om en stund. Tåget går 20.17 och vi kommer åka till Gävle som första destination. Asså ni fattar inte, FYFAN VA KUL VI SKA HA TJEJER! Helt sjukt! But, i'm gonna miss someone..

Tror jag har fått med mig allt som jag ska ha med.. ska sätta mig och måla naglarna nu till mamma kommer hem. JUSTE måste packa ner kameran och laddare och allt sånt! Shit bra att jag kom på det. Kommer ha med mig datorn också föresten, så kanske hittar nått litet trådlöst internet på nått av hotellen annars så får jag se om jag kanske bloggar något från mobilen :)

Annars hörs vi när jag kommer hem. Ha det så bra i skolan ni Tomtar som läser det här ;) Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0