och årets bästa.....går till.....

Sitter och kollar på Guldbaggegalan, men det är precis slut nu säger Johan Glans som var kvällens konfransiär :) Det är ganska bra och kolla på sånna här galor; jag fick nys om ett fler tal filmer nu som jag skulle vilja se och vissa av dom hade jag inte änns en aning om att de fanns! Jag som satt och brände ut alla filmer jag hade på datorn förut, nu får jag ännu fler på listan som ska laddas ner :)


» patrik 1,5
» himlens hjärta
» rallybrudar (redan sett, men min bror ville ha den)
» de ofrivilliga
» låt den rätta komma in
» arn - tempelriddaren
» arn - riket vid vägens slut

Har småfixat lite på bloggen, om det är någon som märker det.. Fick till min personliga text i menyn och fixade lite med länkar, klockslag, profilbild, en ny sign osv..

Kommentarer
Kevin

ha jag kollade också! :D Jag satte mig direkt och kollade på "låt den rätta komma in" , den var skitbra!

2009-01-13 @ 00:48:53
Blogg/Hemsida: http://xshululu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0