Slutet är nära....

Kom hem för en stund sen efter att ha varit på bio med mina boys Lucas, Ugglan, Bagge och Benji. Vi såg 2012. Jag kan bara säga en kommentar: AHAAAAAAAA.... Alltså..den filmen..måste nog vara den mest maxade filmen i filmernas historia! Ah den va så otrolig.. hahah, alltså man blir så full i skratt när man tänker på va som hände egentligen. Ni har väl sätt trailern antar jag? Ah men ialf, marken liksom.. hela JORDSKORPAN spricker och sjunker ner i sig själv? Haha och hur kan man klara sig ur nått sånt här som händer? ALLT RASAR SAMMAN. Ah de va så maxat!

Men jag tyckte den var bra, faktiskt. Om man inte tänker på att de va så mycket överdrivna effekter osv så var faktiskt handlingen helt okej. Visst, hela filmen handla om att jorden går under, men alltså själva manuset om man säger.. ah skitsamma. OCH, jag måste säga att jag är väldigt faschinerad av vad man egentligen kan göra i dagens film.. liksom va är de här om man jämför med filmerna på typ 80-90-talet? Efter att ha kollat lite på "bakom-kulisserna-hur-vi-gjorde-effekterna" på youtube så är de helt sinnes. Jag har aldrig sett så mycket blue screen..

Så ja, tillsist, filmen var helt okej. De va action i typ hela filmen, spänning, även några sorgliga scener (ja fick tårar i ögonen typ 3 gånger under filmen) och sen som grädde på moset en hel del överdrivna händelser inbakat i effekter. Och ja, jag kan väl rekomendera den. De va ju inte den bästa, men om man gillar effekter SÅ SE DEN. Helt på bio skulle jag tycka då.

Tack för mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0