Julbilder

Hello there!
Har inte varit hemma på hela helgen som ni kanske märker själva hehe. Drog till Alexandra i kumla i fredags, hade lite myskväll med brudarna och sen sov jag kvar där. I lördags va jag med Angie, Sandra, Sofia och Amanda på Marieberg, SMOCKAT MED FOLK - köpte inget.

Efter visstelsen på M-berg så drog ja till Jennifer och Linus i Varberga och var med dom och några till resten av kvällen :) Sov där. Så idag kom jag hem hehe, och idag har jag varit med Kevin och Julia som fortfarande är kvar. Kevin åkte runt tio, Julia sover kvar.

SÅ, där va min helg lite snabbt. Har inte så mycket mer och skriva, tänkte slänga in lite bilder från jul oså såattee ja hejhej



















- Bluetooth högtalare (står bakom och under allt)
- Värmeskydd och hårinpackning!
- Smink
- Underkläder
- Plattång
- Victoria Beckham parfym
- Iphone skal
- Vantar
- Presentkort på gina & hm
- Pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0