Fredaaaag!

Hej på er! Japp, äntligen fredag och HELG. Kom hem för ca en halvtimme sen och ska nu börja göra mig i ordning för kvällens äventyr.. det vankas fest i Örebro tonight med mina bruds <3 Kommer förmodeligen blir hur guld som helst!

Men i skolan idag, så hade vi ju våran första foto A lektion. Vi blev indelade i 3 grupper sen fick vi gå ut och fota bokstäver som naturen hade och ge, sen gå igenom lite planeringar vad vi vill göra på den här kursen och till sist vart det lite genomgång av ljussättning och porträtt fotografering i studion :) As nice! Ser fram emot den här kursen som fan. Bästa lektionen på veckan, oh yes.

Men nu måste jag börja fixa mig, vet inte änns vad jag ska ha på mig än.. Sover förmodligen hos Amanda i kumla i natt också så vi hörs när vi hörs :) PUSS och trevlighelg


bild från dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0