skolan & mys på café deed

så kan man väl kortfatta min dag. hade matte och naturkunskap idag. man
tror att det ska vara skit jobbigt varje morgon man åker in med bussen.. men
faktiskt så är det ganska chill! jag går ju som sagt på jb ;) nejmen, med
grymmaste klassen så blir allt bra! btw, så var min buss 721:an 25 minuter
sen till stan idag pga snövädret. den brukar vara inne 08.06 typ men idag
var den inne 08.25.. så jag och johannes missade ju såklart 11:an som går
08.16, så vi fick ta kvinnerstabussen ist :) *ha-ha*

efter skolan drog jag Olivia, Amanda, Bagge, Ugglan och Benjamin upp på
järntorget och irrade runt en stund innan vi bestämmde oss för att gå till
Café Deed. satt där i sofforna allihoppa, fikade, skrattade och bara hade mys.
riktigt trevligt! runt 20 över 5 så gick jag Amanda och Benjamin ner till rese-
centrum och tog våra bussar hem. min buss däremot gick inte förens om en
halvtimme, så jag gick på kumlabussen med Amanda och hoppade sedan
av vid krämaren. gick där en stund medans jag väntade på min buss och
då fann jag en julklapp jag ska önska mig:


den luktade super gott! åh, jag vill ha den nu. är det någon som har den
kanske? :) ialf, sen när jag stog och vänta på bussen så kom matilda &
tom förbi och sa hej. tom åkte nästan lika snabbt men 12:an medans vi
stog kvar och väntade på 721 :) väl hemma sen så var farfar på besök
så jag satt och pratade lite med dom innan jag gick upp och duscha. jag
hann även med att röjja lite på mitt rum idag! skönt, det såg förjävligt ut.

imorgon är det fredag och äntligen helg! slutar halv tolv också - ännu
bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0