prov, fotostudio & julbord

haaallå! sitter här ni klassrummet med jennifer, amanda och bahngoura.
det är bara vi kvar, alla andra har dragit hem.. för vi slutade ju egentligen
efter vi gjort provet som började 10. men jag, amanda, jennifer, benjamin,
louise, johannes, ugglan och rasmus stannade kvar för att äta julbord!

provet gick bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt. hoppas på bra..
 
var i fotostudion mellan vi slutat och lunchen med en stund.. ska sätta mig
och kolla igenom bilderna nu, haha. sen ska jag förmodligen dra mig
hemmåt snart.

mys på er, hejsvejs

Kommentarer
Kevin

Haha jag såg bilderna du Amanda och Jennifer tog :) haha klockrena bilder ^^

2008-12-18 @ 18:19:08
Blogg/Hemsida: http://xshululu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0