lite tidsfördriv, såhär mitt i natten

om dig
namn: sandra maria sollenfelt.
smeknamn: sajja, sandru, sandy (only amanda rumler ;)
piercingar: nej.
tatueringar: nej.
längd: runt 1.66 cm skulle jag tro.
skostorlek: 37/38.
hårfärg: ecspresso
är du kär i någon: nej..
önskar du att du bodde någon annanstans: jag vill bo i stan. men jag trivs här ute på vishan med :)
tänker du på självmord: nej absolut inte!
tycker andra att du är attraktiv: vet väl inte jag heller. ask them ;)
dricker du: jag antar att frågan handlar om alkoholdrickande.. ja jag dricker alkohol, men inte allt för ofta de inte.
använder du droger: nej!
röker du: nej, och har aldrig prövat i hela mitt liv :)
vilket shampoo använder du: det som står i duschen, hehe
vad är du rädd för: mycket.
gillar du att tvätta: jag brukar aldrig tvätta. mamma gör sånt.

din första
operation: i munnen.
första piercingen: -
första priset: ingen aning.
första husdjuret: katt - sigge.
första semestern: utomlands? - lanzarote 2000.
första konserten: rix fm? HAHA
första kärleken: typ robin nornvik eller nått, kommer inte ihåg :p 

just nu
äter du: inget.
dricker du: inget.
ska du: vänta på att jag blir trött ^^
lyssnar du på: julias tunga andningar, haha
väntar du på: att jag ska bli trött..
tittar du på: skärmen?
har på du på dig: trosor och stor nattröja.

din framtid
barn: klart jag vill ha!
giftemål: det hoppas vi på!
karriär: nått jag tycker är kul och trivs med.
läppar eller ögon: båda. 
kramar eller kyssar: båda.
kortare eller längre: vem? min drömkille? längre såklart! 
snygg mage eller snygga armar: båda, fast lite mer åt snygg mage ;p
busig eller lydig: båda.

har du någonsin
kysst en främling: nej.
tappat bort glasögon/linser: nej. sånt används inte hos mig.
brutit ett ben: nej.
rymt hemifrån: nej.
röntgats: ja.
krossat någons hjärta: tyvärr.
nobbat någon (som haft känslor för dig): -
gråtit när någon dött: ja?

tror du på
gud: halvt.
mirakel: ja.
aliens: nja. men nått liv utanför måste det väl finnas?
magi: nej. med det är ruskigt coolt!
himlen: ja, eller ialf på nått sånt efter döden.
tomten: nej.
kyssas på första träffen: ja.
änglar: ja.

senaste
film du hyrde: PS I Love You 
film du köpte: Doudge Ball (Min brors julklapp)
låten du lyssnade på: Hm.. det kommer jag inte ihåg. Hade på "blandat" på mediaspelaren.
låten du hade på hjärnan: 12 Stones - Anthem for the underdog.
låten du laddade ner: Darin ft Kate DeLuna - Breathing you love
personen du ringde: mamma.
tvprogram du tittade på: Paradise Hotel.
personen du tänkte på: -

för eller emot
långdistansförhållanden: för.
utnyttja någon: emot.
självmord: emot.
att använda droger: emot.
sex före äktenskap: för.
köra onykter: emot.
förhållanden: för.

favorit
mat: oj, finns så mycket gott ju!
låt: 12 stones - anthem for the underdog <3
sak att göra: umgås med vänner, fota & dansa.
dryck: många som är goda.
bil: kommer inte på någon just nu.

har du nånsin
gråtit över en flicka: ja, en kompis.
ljugit för någon: ja.
varit i slagsmål: näe.. 
blivit arresterad: nej.

antal
gånger du varit kär: jag håller inte räkningen precis :p
gånger ditt hjärta brustit: några gånger, ja.
hjärtan brustit på grund av dej: :/
personer från grundskolan du har kontakt med: massor!
gånger ditt namn varit med i tidningen: många gånger antar jag.
ärr du har på kroppen: armbågen, pannan,, knäna och säkert nån mer stans.

senaste
bok du läste: äcklig. en sann histora om en mammas grymhet. hemskt!
personen du fick mail av: lindbergsbuss angående får bekräftelse på bokning.
personen du fick brev av: hm.. handelsbanken tror jag.
personen du fick sms av: mamma.
gången hela din familj åt middag tillsammans: igår kväll.

övrigt
vad har du gjort idag: vaknat hos julia, gjort oss i ordning, varit ute och fotat, kolla på film hos johanna och kommit hem hit igen.
var det kul: ja <3
hur tidigt stiger du upp: har jullov nu, så går inte upp så tidigt. det beror på från dag till dag. sover jag hos julia blir det runt 11, är jag hemma själv och ska ta hand om hunden är det 10 som gäller. annars kan jag sova till 1-2 :)
gillar du att slåss: nej.
vad ska du göra ikväll: ikväll.. ja eftersom det är nydag för klockan är över tolv, så ska jag väl packa och fixa det sista inför sthlm på tisdag.
är du seriös: ja.
var har du ont: ingenstans.
använder du hårspray: ja! aldrig utan.
kan du stå på händer: det var ett tag sen jag prova xD men tror inte jag kan! haha
favorit serie: ANDRA AVENYN! <33
håkan hellström eller the ark: ingen tack.
bright eyes eller lars winnerbäck: winnerbäck.
salt eller socker: båda.
gillar du ketchup: ja.
är du glad nu: nja ja jo, okej lite, men jag börjar bli trött faktiskt
var du glad igår: jora.
känner du nån som jobbar på sjukhus: japp.
stockholm: dit bär det av på tisdag! (y)
göteborg: där har jag många minnen! <3
kan du sjunga: nej.
mer värt än guld: familjen & mina vänner.
spaghetti eller makaroner: samma sak? 
ett land jag helst vill besöka: THAILAND och USA. kina också, och ett fattigt land i afrika.
påsar: what?
ska bli skoj: stockholm med julia :D
ska inte bli skoj: - 
sparar till: sparar inte just nu.. men ska börja till en mobil snart :)
väntar på: att nerladdningen ska bli klar! 
pålägg som gäller: typ kokt medwurst.
dagens dryck: cola, saft och vatten.

usch, det här va jobbigt. haha.
nu är det sådär varmt igen som det jämt blir!
PHHUUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0